דף הבית / גיוס נכסים בבלעדיות / גיוס נכסים בבלעדיות-איך לקבל בלעדיות על דירה?

גיוס נכסים בבלעדיות-איך לקבל בלעדיות על דירה?

הכירו את עומר כהן, אשף תיווך הנדל"ן שיעזור לכם להרוויח הרבה כסף והמון זמן תודות לעולם הנדל"ן. עומר, עם ניסיון בן יותר מ-15 שנים בתחום, חובק כיום במאגר ידע בלתי נדלה, נהר של אוצרות וסודות בתחום הנדל"ן. וכעת, הוא מגלה את כל הסודות הללו בקורס תיווך הנדל"ן פריט עיטו: "מתווך מקצוען ב-6 שבועות –המסלול האינטרנטי". 

בקורס, משתף עומר את כל מה שיעזור לכל אחד מאיתנו לעשות את המיליון הראשון, ואפילו די מהר. כמתווך מצליח לשעבר, ואיש נדל"ן ובעל בית ספר לתיווך נדל"ן כיום, מעביר עומר את משנתו לתלמידיו, ובונה את הדור הבא של עולם תיווך הנדל"ן בישראל.

כידוע, עולם תיווך הנדל"ן, בייחוד כיום, הוא אחד התחומים הרווחיים ביותר. בכל יום ויום, עולה יותר ויותר הביקוש לרכישת ומכירת נכסים, ואיתו גם הצורך במתווכי נדל"ן מצוינים, שידעו לקרוא היטב את השוק, לא פחות. על מנת להצליח, ולנצח את השיטה, ישנם פרמטרים חשובים במיוחד אותם יש לסגל, על מנת להמירם לכדי הצלחה ורווח, ולדעת כיצד להפוך כל עסקת נדל"ן לפרי המניב ביותר. עולם הנדל"ן, מעשית ותיאורטית כאחד, הוא עולם שלם, שטומן בחובו סודות רבים, שלא כל אחד יוכל לגעת ולהגיע אליהם. על כן, על מנת להגיע לידע הנכון והמדויק, ולהצליח לבצע עסקאות רבות ככל האפשר, יש צורך ללמוד אצל הטובים ביותר. קורס רישיון תיווך נדל"ן אצל עומר נותן בדיוק את אלו, ושמעו משהו- הרבה מעבר לכך.

עומר מעיד כי לאחר ביצוע עסקאות רבות ומניבות במיוחד לאורך השנים וניסיון רב, הוא פיתח משנה סדורה בתחום. וזו כוללת כלים מקצועיים, ידע רב ובו תמצאו את הסודות הכמוסים ביותר של עולם הנדל"ן, ועוד הפתעות. כל מה שצריך על מנת לפרוץ גבולות, להצליח, ולעשות הרבה מאד כסף. וכן, הוא מעיד, זה ממש לא קשה כמו שחושבים, אפילו די קל.

שלום עומר, ספר קצת. כיצד הגעת לעולם תיווך הנדל"ן?

"האמת שממש במקרה. לפני שעברתי להתעסק בנדל"ן, הייתה לי חברת ניקיון משרדים, זה היה אי שם בשנת 2008. ממש יום אחד, אחותי, שבעלה שיפוצניק ובעבודתו ישנם חודשים טובים יותר או פחות, החליטה לחפש עבודה. לאחר חיפוש קל, היא הבינה שמה שהיא רוצה באמת- זה להיות עצמאית. לעבוד עבור עצמה בלבד. כך, היא חשבה על קורס תיווך נדל"ן, היא הציעה לי להירשם איתה, היא תמיד הרגישה בטוחה איתי. אז באמת הלכנו על זה. בהתחלה אמנם לא ראיתי כיצד אוכל להרוויח מזה, ונשארתי באזור הנוחות שלי. מה שכן, ידעתי שאם אחותי תצליח- אוכל לשאול את כל השאלות ולקבל את התשובות הנכונות. וזה בדיוק, אגב, מה שאני עושה אצלי בקורס, מאפשר לאחרים לדעת כל מה שצריך, כל התשובות הנכונות, מבלי לשלם עמלות לאף אחד אחר.

אחרי שלושה חודשים, אחותי באמת התחילה להצליח, אני התחלתי קצת יותר להאמין, ונכנסתי לזה גם בעצמי. ומאז, השאר כבר היסטוריה."

ואיך ומתי הגיע הרעיון לפתיחת קורס תיווך נדל"ן מקיף שכזה?

"לאחר שלוש שנים של עבודה גדושה, הרגשתי שמשהו חסר לי. אני רוצה יותר!

החלטתי להרחיב את הידע, ולהיכנס לעולם המחשבים. מאחר שאין לי כל ידע קודם במחשבים, התחלתי מלמטה, התחלתי ללמוד על מנת להפוך לטכנאי מחשבים. מהקורס הפרונטלי הזה, הבנתי משהו, הבנתי שצריך משהו אחר. אז התחלתי להקליט את הקורס, ולהקשיב לו בביתי, בנחת. באיזשהו שלב המורה קלט אותי, ואמר לי, תגיע פעם בשבוע, תקליט הכל וזהו. אחר כך, המשכתי גם לקורס טכנאי רשתות, עם אותו מורה ובאותה הדרך! כאן חשוב להבין שבסוף, הכל עניין של גישה. איך אתה ניגש לדברים יקבע בהכרח את התוצאות שלך, וזה חלק בלתי נפרד מהמוטו שלי בחיים וזה שאני מעביר לתלמידיי."

בוא נדבר על זה. הגישה הזו, כמה היא חשובה בתיווך נדל"ן? למה כה חשוב ללמוד אותה?

"הגישה היא ממש קריטית! עסקה תקום ותיפול על כך. אתה לא רוצה להיות כמו כולם, לדבר כמו כולם, להזכיר אף אחד אחר, אתה חייב להיות שונה ומיוחד על מנת להצליח.

לצורך הדוגמה, אם מאן דהוא מעוניין למכור נכס, ואיננו יודע בדיוק מהיכן להתחיל, הוא צריך מתווך, כאן אין ספק. העניין הוא, שאותו אדם שעומד מולך יבין בדיוק אם יש לך מה לתת לו, וכמה יש לך, בדיוק לפי השאלות שתשאל אותו, בדיוק לפי אותה גישה מיוחדת, הפגנת ידע אחרת, באינטראקציה ועוד.

בקורס שלי אני מראה בדיוק כיצד ניתן לעשות את זה. לדוגמה, אני לא צריך בלעדיות, אני מראה להם שאני בא באמת במטרה לעזור להם! בקורס אני מדבר על כך בהרחבה, שם ממש יש דגש על המילים שנאמרות, על שפת הגוף, על 'המשחק', הכל בדרך לבלעדיות, ולסגירת עסקאות. הכל מפורט בקורס בהרחבה, ובמקביל בדגש על הניואנסים הכי קטנים, מהרגע שאני מגיע לאותו אדם הביתה, ועד יציאתי עם חוזה חתום. כל החומר הנכון נמצא כאן."

הקורס אורך שישה שבועות, במסגרתו, אתה מעיד, כי אתה הופך כל אחד למתווך מצליח. ספר על כך קצת.

"בדיוק כך. כל החומר, שצריך ושלא ידעת שצריך, מונגש בצורה נורא פרקטית, מעשית. הכל כולל הכל.

כאן חשוב לציין, המוצר שלי מנגיש את המידע בצורה המקיפה ביותר ומצד שני הנגישה והפשוטה ביותר. כשאני מבצע משהו, אני מבצע אותו בדיוק בצורה בה אני הייתי רוצה לקבל אותו. כך בדיוק גם עם הקורס.

לחלוטין מדובר בהדרכה שתשנה לך את החיים.

גם כן ישנה הדרכה לעניין מבחן המתווכים. כאן חשוב לציין, מי שייגש למבחן ללא למידה, ללא קורס נכון- לא יעבור אותו. חייבים כאן הדרכה סופר מקצועית, לפחות בתחום השיווק, מה גם לעניין הידע התיאורטי כמובן."

למה לבחור דווקא בקורס תיווך נדל"ן כמו שלך?

"מעבר לכך שמדובר בקורס מקיף, הוא מתאים לכל תקציב. כאן חשוב לי לציין, אני לא מחפש להרוויח כסף על חשבון אף אחד, אני מחפש לעזור לאנשים. זו המטרה שלי, וגם ההנאה והסיפוק שלי."

כרטיס הכניסה שלך למאגר ידע נדל"ני בלתי נדלה, שישנה את חייך לחלוטין

כרטיס הכניסה שלך למאגר ידע נדל"ני בלתי נדלה, שישנה את חייך לחלוטין(פרופרסקול)

באמת ישנה כמות מטורפת של המלצות.

"בדיוק, ואני ממש נהנה מזה. כיף לי!

יותר מזה אגיד לך, כשאני יוצר קשר עם תלמידיי, על מנת להבין מה אפשר לשפר, התגובות כל כך נלהבות, ולצערי, או לשמחתי, אין להם הערות או ביקורות לשיפור. למעשה, הם טוענים כי האותנטיות קנתה אותם, עצם זה שאני 'לא חוסך במילים', או בסודות, בידע. אנשים מרגישים שחשוב לי לתת מהלב וכמה שיותר. וזה, מבחינתי, הכי כיף ומשמח.

הקורס מתעדכן כל הזמן! אני לא נח על זרי הדפנה, פועל כל הזמן על מנת לתת לתלמידיי עוד קצת מהטוב ביותר. כמה מידע שרק אפשר לספק, עוד סודות מעולם הנדל"ן שרק אפשר להנגיש, והיד עוד נטויה."

היכן ניתן להתרשם באתר שבו נמצאים קורסי תיווך הנדל"ן שיצרת?

"באתר פרופרסקול. שם ניתן למצוא את מגוון הקורסים המגוונים והמעודכנים או ללחוץ על המילים "קורס תיווך הנדל"ן שירוויח לך הרבה כסף והמון זמן".

קורס תיווך הנדל"ן שירוויח לך כסף וזמן

דילוג לתוכן