דף הבית / טיפול בהתנגדויות / תגובות בסיסיות להתנגדויות בטלפון (לפני פגישה)

תגובות בסיסיות להתנגדויות בטלפון (לפני פגישה)

תגובות בסיסיות להתנגדויות בטלפון (לפני פגישה).

זאת שאלה נהדרת …וכמובן זהו אחד הדברים שנעבור עליו בפגישה שלנו.

האם זה מספיק הוגן?

או

זה בדיוק למה אנחנו צריכים להיפגש ,בדיוק שנוכל לעבור על זה ,

איזה שעה מתאימה לך יותר ,

מחר בשעה 18:30?

או שעה 16:30 תהיה יותר טובה ?

תזכרו שהמטרה שלכם היחידה עם מוכר בעל מוטיבציה היא לקבוע את הפגישה .

כאשר אתם מסקרים את הלקוח ההתנגדויות של

הלקוח נוצרים על מנת להימנע מהפגישה הזאת ,

הם מנסים לקבל מספיק מידע כדי להחליט שהפגישה איתכם לה הכרחית להם.

כאשר אתם מנסים לטפל בהתנגדויות שלהם או לשאלות שלהם דרך הטלפון

הם מחפשים כל סיבה להתעלם מכם .

ברגע שתנהגו כך זה יביא אתכם למצב של יכולת להוביל אותם להחלטה הנכונה להעסיק אתכם.

דילוג לתוכן