דף הבית / לימודי נדלן / התוכנית השיווקית ה-map
קורס תיווך נדל"ן
הצגת התוכנית השיווקית

התוכנית השיווקית ה-map

התוכנית השיווקית הינה חלק מהפרזנטציה לקבלת בלעדיות על הנכס,
והיא למעשה התוכנית ויזואלית אשר עוזרת לכם להראות לבעל הנכס
כמה מקצועים אתם בתור מתווכי נדל"ן.
הצגה נכונה של התוכנית השיווקית תגביר את הסיכוי לקבלת בלעדיות על הנכס
עוד בפגישה הראשונה.

הצגת התוכנית השיווקית

התוכנית השיווקית תכלול את הפעולות השיווקיות שאתם תתחייבו לעשות לבעל הנכס.
התוכנית השיווקית הינה אינדבידואלית בין סוכן נדל"ן או משרד נדל"ן למשנהו,
אולם עצם הצגתה לבעל הנכס מראה לבעל הנכס שכבר יש לכם תוכנית מקצועית מסודרת מראש.

***התוכנית השיווקית הינה למעשה תוכנית העבודה לטיפול בנכס בבקבלת הבלעדיות***

 הנחיית בעלי הנכס לטיפול בקונים ומתווכים בפגישה, לאחר החתימה על חוזה הבלעדיות
 תליית שלט פגישה 24 שעות מקבלת הבלעדיות
 סיור בנכס להכנת הנכס להצגה בפני קונים פגישה 24 שעות מקבלת הבלעדיות
 צילום הנכס פגישה 24 שעות מקבלת הבלעדיות
 חלוקת מאפייני נכס למתווכים ומרכז קשרים בשבוע הראשון לבלעדיות
 פרסום הנכס בעיתון בשבוע הראשון לבלעדיות, פעמיים בחודש
 תליית מאפייני נכס באזור בשבוע הראשון לבלעדיות
 הפצת גלויות ל"מכירה בבלעדיות"

לפי החוק הנכם מחוייבים לסמן "וי" רק על 2 פעולות שיווקיות
כשהנכס נמצא אצלכם בבלעדיות, וכמובן שניתן להוסיף עוד דברים יצירתיים.

איך להתחיל את השיחה עם בעל הנכס?

"מר בעל נכס אתה רואה את כל התוכנית הזאת
כל מה שרשום פה
אני מתכוון לבצע כדי למכור את הנכס שלך
אני לא מתכוון, אני מתחייב לבצע כדי למכור את הנכס שלך.
[לתת לו דגשים ההיילייטים בתוכנית השיווקית]

קורס תיווך נדלן